Mój powrót do pisania bloga

Witajcie moim drodzy czytelnicy,

Przyznam się szczerze, że o tym blogu zapomniałem. Jakoś tak się stało. Niemniej jednak w ostatnich tygodniach dostaję dziesiątki e-maili z pytaniami od czytelników, czy wróciłbym do pisania bloga, ponieważ było to bardzo motywujące. Hmm.. Wydaje mi się, że tak. Chciałbym tylko mieć pewność, że ktoś mnie będzie czytał.

Jeśli chcesz, aby na blogu zarabianie365.wordpress.com pojawiały się kolejne wpisy – napisz mi o tym w komentarzu. Dodatkowo planuję uruchomić newsletter z mini ebookiem na temat pracy w domu przez Internet. Czy ktoś byłby zainteresowany?

Dajcie znać koniecznie w komentarzu!

10 comments on “Mój powrót do pisania bloga

  1. rumpelsztyk pisze:

    Hi nawet nie wiesz ile czasu ostatnio spędziłem szukając takiego bloga jak twój pisz nadal proszę Cię:)

  2. Pan A pisze:

    kiedys regularnie czytalem, ale przestalem bo postow bylo brak, az przypadkiem wszedlem i zaczhecam do reaktywacji 😀

  3. Pisz pisz 🙂 Im więcej do czytania tym lepiej 🙂

  4. Ja czekam na kolejne wpisy. Powodzenia !

  5. kamil pisze:

    na blogu można zarobić tylko trzeba odpowiednio dobrać program partnerski

  6. Beata pisze:

    W takim razie czekam na ebooka! Oraz oczywiście na nowe notki! 🙂 Oby częściej niż raz w miesiącu, bo blog ciekawy. 🙂

Skomentuj

